Lördag15 Augusti

Då är det dags för rond hade tur det var L-G; fru som hade  ronden hon som gick ner in lungan ibörjan på min sjukdom och tog prover det tror jag var den jäkligaste undersökningen så jag hade tur att det var hon som gjorde den,lugn och duktig.

Hon förstod att jag ville hem på permiss, mitt blodtryck var högt redan i umeå där jag frågade om man inte kunde ge vätskeutrdrivande men fick till svar att till cancerpatienter brukar dom inte ge men skulle hålla koll på blodtrycket.Det där med koll föll bort och själv ville jag bara hem. Fick redan på onsdag stödstrumpor och på torsdag var mina ben och fötter så fina.

 Hon förstod att jag ville hem, och tyckte att har jag legat högt för en månad sedan och ingen har åtgärdat det hon nu har jag redan från fredag fått blodtrycksänkande medicin även intravenöst geom porta katen och vätskeutrdrivande så ska det intevara någraproblem förutom jag får spring tusen gånger och kissa ha ha.
 Så jag fick med mej medicin som jag har tagit nu så snart är det skyttetrafik till toan men det gör jag så gärna.Det var så skönt att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0