Fredag 21 Augusti

God morgon alla, var jätte trött igår kväll igen, duschade och kl 23.15 låg jag i sängen det är ovanligt. sov ända till kl 05.00 trodde inte det var sant, minns inte sist jag har sovit i ett sträck så många timmar,det måste vara cellbehandlingen som har gjort mej så trött i veckan jag läste att ett par dagar efter cellbehandling kunde man vara jätte trött och det har då stämt på mej.

Det är inte roligt när man inte vågar be någon komma och hälsa på eftersom man inte vet om dom är förkylda eller blir dagen efter och det vill jag inte riskera, så det är bara till att försöka sysselsätta sig själv när jag orkar och när tröttheten kommer över mej så går jag och vilar.
Igår orkade jag på förmiddagen att testa och göra muffins, tills jag skulle in med plåten i ugnen, då insåg jag mina begränsnigar jag orkade inte lyfta med båda händerna och böja mej samtidigt, mycket iriterande, jag stod där ett tag och tänkte det är bara att kasta allt, men då kom Roland hem som en räddad ängel och stoppade in dom och väntade 10minuter så jag fick ut dom oxå, tänk en sån enkel sak kan bli så himla svår
. Efter lunchen sov jag en timma jätte skönt. Då testade jag att baka två sockerkakor och det gick bra för då orkar jag lyft in och ut med en hand, så nu har jag lärt mej inge större formar på ett tag tills jag får tillbaka krafterna i armarna.

För att ha någonting att göra på efterm. så hade jag kommit på att prova göra egen Sushi men som vanligt finns hälften på denna Konsum
Men Andreas på driftcentralen ordnade det med Mickes tjej för hon var i jJokkmokk, så jag fick allt jag behövde tusen tack, och då var det bara att sätta igång när han varit med mina grejor kl.17.00.det gick jätte bra roligt var det ,och mycket blev det,och gott var det. och jag hade någonting att göra. Jag hoppas tröttheten ger sig det är inte roligt att känna nu somnar jag utan att man egentligen vill det med jag får väl ta den biten oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0