Lördag 1 Augusti

Har sovit riktigt bra kan inte klaga. Idag ska vi börja med all montering det ska bli så kul, vi köpte allt redan i torsdags men har varit på språng hela fredagen och var inte hemma förrän efter kl 20,30 igår och då orkar man inte och nu måste Roland få slippa sitta och köra bil hela dagarna nu tycker jag synd om honom. Magda sms igår kväll dom var i Luleå på Tomas Ledin att han är bäst ha ha undra om det bara är för efternamnet för nog finns det bättre. men ok fint efternamn har han.

Hej igen nu har vi fått ihop skåpet till datarummet och det blev jätte bra, vi har inte jäktat med skåpet, Mitt på dagen  fick jag besök av min fantastiska granne Lena Jönsson då har hon stått på morgonen och bakat bullar till mej, helt otroligt tänk vilken  granne för hon förstod att jag orkar inte baka och när det komer någon på besök så är det gott och roligt att kunna sätta fram hembakat bröd, tusen tack Lena det värmde verkligen.

och sedan var det bara att säga till om jag behöver hjälp till hösten med fönsterputsning vad säger man tack för erbjudande det kommer jag att behöva. Roland har börjat sätta ihop vardagsrums lampan det blir oxå spännande att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0