Lördag den 22 Augusti

Godmorgon alla
Tänk att få ligga till kl 6.20 helt otroligt , har varit upp två gånger på toaletten och känt att jag varit trött så det har inte varit några problem att somna om det är så skönt. Hoppas att vänster foten slutar värka, så jag kan gå som folk allt tar sån tid för mej, men  jag ha ju inget annat för mej än all tid.
 Har börjat minska ner en tablett till i cortisonet idag så få se hur trycket blir i huvudet hoppas att det inte märks så jag snart får ner svullnaden i ansiktet.Det verkar återigen bli en fin dag ,Camilla och henes familj ska på barndop till Jokkmokk Sara o Micke döper idag kl 15.00 det är kul med barndop, få se om Mindra tycker det.  

Kommentarer
Postat av: Anneli.B

Jag har tänkt på dig och funderat hur det har gått efter beh. Förstår nu att man blir väldigt trött. Det är bara att vila och samla krafter.

Jag måste berätta nå roligt för dig, min syster har en flicka som heter Erika och hon blir snart ett år och dom ska ha ett till barn i November. Tala om att dom är snabb. Det är SÅ ROLIGT! att vara moster....

I alla fall sköt om dig. Vi hörs och syns. Kramar Anneli:)

2009-08-22 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0