Måndag 10 Augusti

La mej lite senare och Roland tog fram nya lite hårdare kuddar som jag har haft i sängen för att få upp mina fötter, så jag har sovit fram till kl. 05.00 innan jag var tvungen upp, jätte skönt.Och så tror jag det har varit lite svalare i sovrummet inatt eller så inbillar man sej.Ska snart ta medicinen och äta mej någonting.

Ska baka lite idag  nu när jag har köpt mej en El-visp med stativ så man  slipper stå och hålla, till Jul var jag ute efter en lite finare men hittade ingen i brådskan så jag fick ta en billigare tror stativet höll tre ggr sedan gick det inte att snurra bunken.

Birgitta skulle till Harads ikväll så imorgon blir det middag Birgitta om det går att byta ut räkorna mot kyckling vi ser väl.

Marianne kom på Em och hälsade på mej det blev en trevlig Em, så kul att fler vågar komma, den är inte smittsam min sjukdom så hör bara av er så ni vet att jag är hemma och att inte Roland sover för att han har jobbat natt.


Kommentarer
Postat av: birgitta

Det går säkert hur bra som helst,,jag är då inte orolig och det ska inte du heller vara,,går det åt fanders så får vi väl beställa pizza, hehe.

2009-08-10 @ 12:12:39
Postat av: birgitta

Jag är då inte orolig över middagen,,,inte det minsta,,det ska inte du heller vara,,,går det åt fanders så får vi väl beställa pizza,hehe.

2009-08-10 @ 12:16:20
Postat av: birgitta

Jag är då inte orolig över middagen,,,inte det minsta,,det ska inte du heller vara,,,går det åt fanders så får vi väl beställa pizza,hehe.

2009-08-10 @ 12:17:20
URL: http://beritledin.blogg.se/
Postat av: birgitta

Nu skall vi se fram emot våran middagskväll,,,det går hur bra som helst, det vet jag, Går det åt fanders så värmer vi en varmkorvsburk,,eller kanske två burkar så att vi blir mätta, hehe.

2009-08-10 @ 12:19:26
URL: http://beritledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0