Måndag 24 Augusti

God morgon alla har återigen sovit riktigt bra, det måste vara att jag håller på att sänka cortisonet som gör att jag inte är lika hyper på nätterna,tidigare var det hemskt. Så jag hoppas det är så. Kanske jag slutar att vara så skakis oxå det är inte kul,

Ska snart äta en frukost. Vad trevligt Gudrun att du är in oxå och läser min blogg, det värmer mej om hjärtat alla som är in även om dom inte skriver, hörde du skulle bli Mormor igen vad kul. Ulla var hit på morgonen och tog prover och henne kan man lite på första sticket så fick hon, visserligen använde hon för barn men behövde bara ett stick, Du är guld värd Ulla hoppas det är du nästa gång som  kommer då behöver jag inte vara orolig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart att du får sova! Kanske är allt bakande som gör dig trött...haha.

2009-08-24 @ 07:28:15
Postat av: Gudrun(skickade via Annelis dator)

Hej! Jag tänker på dig hela tiden och funderar hur du mår. Jag läser din blogg hos Anneli eftersom att jag inte kan göra det hemma. Vi saknar dig på jobbet. Kram Gudrun.

2009-08-24 @ 12:58:57
Postat av: marie kommes

Hej Berit, fy tusan vad jag blir ledsen när jag läser om dig, inte för att du skriver utan för att du är sjuk.Fick i helgen veta att du har en blogg,det måste vara en jättebra, att kunna skriva av sig.Det är ju länge sen vi pratade med varann, men jag kommer ihåg när vi gick utb i Jokkmokk och hur mycket tokigt vi skrattade åt.

Jag hoppas innerligt att du klarar av den här prövningen,som är på så många sätt. Det värmer mig att du har så bra stöd från din familj och vänner.

De är så otroligt viktiga personer.

Jag är ju i Luleå och jobbar på Liko där, ett ganska omväxlande o kul arbete, men hemlängtan har jag ju ibland.

Det är inte små och lätta undersökningar som du utsätts för, sånt tar på krafterna.

Stora kramar(kan inte smitta) Marie

2009-08-24 @ 16:12:18
URL: http://beritledin
Postat av: birgitta

Visst är Ulla bra,,så bra att det var hon som kom till dej idag,,hon är så väldigt bra på att ta prover,,bäst i världen brukar jag tänka.Så skönt för dej och dina stackars armar som andra har våldfört sej på. Hoppas att du får sova inatt. Vi hörs imorron.

2009-08-24 @ 22:12:01
URL: http://beritledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0