Onsdag 19 Augusti

Har varit jättetrött efter cellbehandlingen i måndags,men man kan tydligen bli det. Är nästan värre än vanligt med att jag börjar tokgäspa och sen är det bara att sova en stund. ganska konstigt hur trött man kan bli. Somnade kanske kring 22.30 igårkäll men som en  klocka kl 03.15 då är jag vaken.
Så jag har inte orkat skriva men det har inte hänt mera än första behandlingen har börjat, och att jag har satt en stor lapp på dörren, att folk ska sprita händerna innan dom kommer in, och att har dom minsta tvivel till att vara förkyld så får dom komma tillbaka när dom är friska, för att jag vill inte få förkylning för då kanske vid nästa behandlinfg så är jag förkylningen och får vänta ytterligare några veckor på cellgiftsbehandlingen och det vill jag inte. Sedan är det omöjligt att inte träffa dom som är närmast och kanske dagen efter någon ligger i förkylning helt omöjligt att veta, men när mna märker att man nyser,hostar då kan man undvika dom.Så det blir nog bra med allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Berit!

Fick igår veta av Frida att du är sjuk och under behandling. Trots liten by och mycket prat så har detta undgått mig. Visste ingenting!

Du ska veta att mina tankar är hos dig! Kram Mia

2009-08-19 @ 07:29:47
Postat av: Anonym

Hej! Har läst din blogg och följer med i vad som händer. Jag beundrar din styrka och hur du kan beskriva din situation. Det berör en i hjärtat. Många kramar Gunhild

2009-08-19 @ 08:34:39
Postat av: xpert70

det är jobbigt med alla om och när och eventuellt osv för din del nu , men det måste nog vara så för då har du chansen att bli frisk. Du kämpar på bra å det är trots allt det som behövs nu! Vi finns i "cyberrymden " å stöttar dig för då kan vi inte ge dig våra basilusker i alla fall=) Kram på dig, och fortsätt att vara rädd om dig =)

2009-08-19 @ 09:27:07
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com
Postat av: Magda

Hej Mamma! Vi kanske kommer hem nästa fredag, alltså den 28, vi ska och fiska med Leif då. Har dagen varit bra annars då? Själv har jag jobbat och varit och fikat med lillan o camilla på rävasten cafe som är utanför stan. Goda bullar har dem och underbart goda smörgåsar :) Vi hörs senare.

2009-08-19 @ 16:40:52
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0