Onsdag 5 Augusti

Fast jag tog mej i säng så sent så kl.05.00 vaknade jag för toabeskö men egentligen var jag ej trött, Roland sover ännu så då får jag väl sova senare. Trodde vi skulle ligga över i Umeå för då hade vi hämtad min peruk på hemvägen, men nu måste vi göra oss en extra resa till Luleå på em för att hämta den men då får vi passa på att gå in i Sunderbyn om några intyg vi fått, detta är oxå en  djungel av papperOch det bästa Camilla o Magda hade planerat att äta surströmming ikväll så nu ska jag o Roland stanna där oxå mm vad gott.

Har bestämt mej att nu ska jag ta dessa cellbehandlingar och är inte den ena bra så byter vi och provar oss fram, jag vill inte ge upp fast provgnosen inte är den bästa men jag kanske kan förskjuta och under tiden kommer på ngt annat vem vet, men ge upp nej det gör jag inte, andra får göra det men inte jag Så nu Alla nu "JÄVLAR KOMMER MIN TJURIGHET FRAM, OCH KANSKE ÄVEN MIN ILSKA FÖR DETTA ACKSEPTERAR JAG INTE JAG VILL ATT JAG SKA VINNA
"Och jag är ju van att tävla och vinna ha ha.

Så mina familj,  mina barn och Roland nu har vi en tuff resa framför oss men på ngt sätt ska vi reda ut den oxå bara vi inte sätter oss ner och bara gråter det orkar vi inte med, tror jag släppte ut alla tårar igen igår, att man har så mycket tårar trodde alla kom midsommar veckan men tydligen fanns det kvar för gårdagen oxå.Jag tror ändå att försöker man vara possitiv och att vi försöker leva som någorlunda vanligt orkar man, men inte att bara vara deprimerad det blir så tungt för oss alla, jag vet att det kommer stora svackor men då tar vi dom då inte i förskott.
Nu ska ja ta min medicin och dom tyckte i Umeå att jag skulle gå tillbaka med cortisonet till 14 tabl morgon o kväll och sedan trappa ner försiktigt så slipper jag trycket hade nog sänkt lite för tidigt.Ska göra mej en frukost så man slipper suget oxå.

Kommentarer
Postat av: magda

Vi ses ikväll hos camilla då :) Jag ska ta mig till jobbet nu. Dem där tårarna finns det alldeles för mycke av men ibland är det bra att få släppa ut dem.

2009-08-05 @ 06:24:48
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0