Söndag 23 Augusti

Var uppe ovanligt länge igår kväll, bara för att kunna sova en stund det blir så långa dagar. Somnade direkt vaknade kl4.15 toa dax, sedan somnade jag om till kl 06.15 helt otroligt flera timmars sömn. Tror själv att det är cortisonet som gör att jag börjar kunna sova igen. Är inte lika uppe ivarv på nätterna nu som ibörjan, håller på ned nedtrappningen är nere i 9 tabl och det är lite skillnad motför 16st som det var i flera veckor. Märker själv att magen blivit mindre och inte lika hård, men mina kinder tar lite tid att gå ner nog är dom mindre men, inte som jag önskar dom skulle ha gått ner men det kommer väl oxå
.
Hoppas bara min trötthet oxå blir bättre det är inte roligt när man pratar med någon i telefonen och så börjar man tokgäspa gång på gång mycket oförskämt men jag rår inte för det och det säger jag och det förstår dom i andra änden av telefonen men ändå pinsamt. och så vill man ju kunna vara vaken och försöka hitta på någonting jag kan inte sitta rakt upp och ner då blir jag tokig
.Pratade med Min bästa vän Birgitta och berättade att jag tvärsomnar i min stol och håller på att tippa ur den så hon ska se om det finns ett rött bälte som jag kan spänna fast när jag ska se på TV, för soffan är för låg jag tar mej inte upp själv från den men det blir väl bättre när styrkan kommer tillbaka.Jag får snart ha allt som  vi gör med våra boende det får jag pröva på nu konstig hur det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0