Söndag 9 Augusti

Godmorgon sovit riktigt bra men längre än till 4.30 gick det inte att ligga.
Tack Susanne för komentaren det värmde att du skrev, jag kanske inte kan skylla allt med cortisonet håller med ha ha, men man får visst en himla matlust när man äter cortison, det är ju synd, först blir man svälld i ansiktet och magen så man ser gravid ut i 9 månaden sen ska man få en sån matlust så man kan äta nästan vad som hellst och när som hellst och nästan hur MYCKET som hellst, ibland får man ångest över sitt sätt att hantera maten, men då brukar jag tänka nu när jag ska börja cellbehandlingen då kommer jag kanske att må illa och kan inte äta. Fast jag hoppas att man tillhör skaran som inte mår värst illa men det återstår att se.

Hälsa Ann-Lois söt känner jag mej inte med svullnaden men det var snällt sagt, i går när vi var till Mattias så reagerade han inte över att jag hade peruk ganska roligt, sedan var vi förbi Camilla som hade tjej kväll med kräfter och Sara tänkte inte heller på mitt hår, så Biggan på friseringen Carita har verkligen lyckats göra till den bra jag är nöjd vågar mej ut bland folk fast nog syns det att det är en peruk, men jag känner mej inte naken i den.Och det fina halssduken som jag fick är super skön att sätta på sig. Ska ta min medicin nu cortisonet och vitaminerna. så en frukost och sätta på kaffepanna så vi hörs senare alla.
Var på Bilbingo i Vuollerim nära som vanligt och sen blev det stopp ibland tror man utroparen ser brickorna ovh ropar nr brevid ha ha. Man vet att han måste ropa nr som kommer så blir man så förbaskad, och varmt och jäkligt så vi ångrade att vi  åkte på bingo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0