Tisdag 11 Augusti

Godmorgon alla,har legat återigen på rygg med fötterna högt och sovit jätte skönt  fram till kl 03.30 sedan gick jag till vardagsrummet och slog på TV:n och  lade mej där och såg på TV där somnade jag jätte skönt till strax före sex på morgonen så nu är jag riktigt utvilad, utan en massa konstgjord sömn med sömnmedel, det är inget för mej.

Och ikväll har jag middag med Birgitta jag hoppas det går att byta ut räkor mot kyckling i receptet när man lagt allt i riskokaren det var det jag tyckte var så roligt att man kunde laga mat i den, trodde man bara kokade ris. så det ska bli så skoj.

Det blev jätte gott med kyckling nästan godare än med räkorna, och efterrätten blev gudomligt god och när man älska dajm, så jag och Birgitta har ätit från kl16.30 till kl .19.30, sedan orkade vi knappt röra oss. Det var så trevligt detta ska vi göra om hoppas bara jag inte mår så illa när jag börjar med cellbehandlingen det vore ju tråkigt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror inte att det är några problem att byta ut det mot kyckling. Bara att strimla eller tärna smått. Vad trevligt med middag :). Vi hörs senare idag, ska försöka att inte ringa under er middag. Kram

2009-08-11 @ 06:43:48
Postat av: birgitta

Kl är 23.10,,är så mätt så att jag inte kan sova,,det var så himla god mat och efterrätt,,ska inte äta nå mer på 3 dagar,,,tack för ikväll god natt,,P.S skickar endast 1 kommentar,,hehe.D.S

2009-08-11 @ 23:15:59
URL: http://beritledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0