Torsdag 13 Augusti

Skriver senare i min blogg eftersom jag har varit inlagd i Sunderbyn på Lungavdelningen, bra personal och duktiga läkare fast L-G har jag inte träffad kanske ledig.
När jag kom på onsdag så var  dom återigen tvungen att ta dessa jäkla standard prover  på mej som är så svårstucken. Tur att Magnus jobbade han lyckades att  ta 6 rör på en gång ; MVG + fick han av mej, man blir så överlycklig när någon lyckas direk.
Så nu är jag återigen blå där. Har tagit på lungröntgen igen på onsdag och där var det oföändrad .
Vad som var så rolig så bodde en av kvinnorna i Forsnäs kände Anna-Lena Nutti och Nisse så det var kul, världen är liten.

Men jag har varit och satt in en Porta kat, det tog väl kanske drygt en timma, men det var det värt, man  gör det under lokal bedövning, men jag tror dom klädde in mej i allt dom hade där ha ha, man ligger på rygg och jag tittade mot högersidan hela tiden för där var det lite ljus
.Och Pär som var där var tvungen en sista gång sätta nål på ovanrsidan av höger handflata för att ha en öppning om någonting händer under ingreppet, men han lyckades oxå direkt helt otroligt vilken tur man kan ha ibland Hon som var operationsläkare var jätteduktig hon hade varit dagen före och förklarat ingreppet så jag visste vad hon skulle göra.

Sedan hon fått in den så for vi till röntgen så dom ser att allt är på plats och det var den,ingenting helt otroligt vad det finns grejor detta skulle dom gjort för en månad på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0