Torsdag 6 Augusti

Vaknar som vanligt tidigt, provade en ny sömntablett inatt tyckte inte om den. vaknade samma tid för toabesök, det är ju bra att jag vaknar. Har aldrig tyckt om sömntabletter och tror att jag ska sluta, jag sover när jag ska göra det.

Var och hämtade peruken igår blev riktigt imopenerad hur bra de var. Biggan klipte till och tunnade håret innan hon fick lämna den till mej. Hon fick raka av allt hår för det var tussar kvar. Då är det bättre jag känner mej  bekväm. eller bekvämare.  Jag har verkligen svält ut till en gris, tjockis.det finns många namn på mej nu det är inte roligt med detta cortison men det går inte att vara utan så det är bara att fortsätta se ut som Miss Piggy ha ha.

Frågade Biggan var andra får tag i sådana tunna och fina halsdukar så hon tyckte att Intersport skulle kunna ha en.
Men då kom hon på att hon hade två så jag fick en av henne det var välldigt  snällt hon . Men jag fick den eftersom jag hade måsta avbryta projektek hon tyckte nog att jag blev nerlurad, vet ej men det kanske var det bästa att inte vara med, får nu vänta att Sunderbyn kontaktar mej och vi börjar med cellbehandlingen.

Har lagat en ny maträtt ikväll, hittade ett recept som man lagar direkt i riskokaren mycket gott med ris,paprika,lök,vitlök, räkor och kryddor och en massa andra ingridienser mycket gott Roland tyckte det oxå fast han brukar vara lite rädd för att pröva det som  är nytt.
Kl 11.00 skulle dom på Lung mottagnigen vara till baka imorgon så då ska jag ringa och be L-G ringa så jag vet vad som händer nu framåt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstår att det känns jobbigt att du inte kunde vara med i projektet nu när levervärdet var för högt. Önskar så för din skulle att det hade gått för jag vet att du ville det. Men nu hoppas vi på att cellgiftsbehandlingen kör igång snart och att du är väldigt mottaglig för behandlingen. Jag ber och hoppas så innerligt att du ska bli bättre och allra helst helt frisk. Det är hemskt att se dig sjuk. Men igår var det så roligt att se hur himla fin du var i din nya peruk. Kan inte förstå att hon kunde vara så duktig så hon fick till det så det ser ut nästan som ditt riktiga hår. Ha en bra dag så hörs vi! Kram

2009-08-06 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0