Fredag 4September

Hej alla man ska inte sitta framför datorn tidigt på morgonen då lyder inte fingrar o tangenter. Och trycker man tokigt så finns inte vissa grejer man skrivit. Ulla ska komma på måndag morgon och ta prover som ska vara inne till tisdagmorgon när jag ska få nästa cellbehandling, hoppas bara jag inte blir lika trött som sist det var hemskt,kunde somna sittande på en stol.Vilken fin höst det har varit, varmt synd bara att man inte kunnat o orkat vara ute.
Får fortsätta vara försiktig över förkylningar, och hoppas kunna ta emot vänner blir tokig att vara ensam oxå, känns som att sitta i karantän förstår hundarna nu ha ha.

Kommentarer
Postat av: marie kommes

Jaha var det det som hände!Jag funderade vart alla dagar tagit vägen som fanns förut, då förstår jag. Det här med datorer är vanskligt,de säger att inget kan försvinna men ack vad de bedrar sig.

Det är lustigt det här med vilka jobb man har haft,t ex sömmerska,mina barn tog skydd hemma när jag skulle sy typ gardiner, och var jobbar jag,jo på Liko Textil, sen datorer, det var nog det näst värsta jag visste, och nu???? Var sitter jag, jo framför datorn, heela dagarna.

Nåja nu har jag lärt mig att stryka den medhårs, så det är inte sååå ofta jag flippar ur på grund av den.

Typiskt att de har lovat dåligt väder hela helgen,men inget att göra åt det.



Ha det så bra, så hörs vi snart.

Kram Marie

2009-09-04 @ 08:26:47
URL: http://beritledin
Postat av: Britt-Marie Nilsson

Hej Berit

Roligt att du är inne igen. Jag har trott att det är något fel på min dator !!!

Ja det är viktigt att du är försiktig, så du inte blir smittad, och jag kan förstå hur trist det är att inte kunna träffa någon. Men vi får väl göra som ungdomarna umgås genom datorn.

Ha det bra

hälsningar Britt-Marie

2009-09-04 @ 18:35:36
Postat av: Mia

Hej!

Bra att du har datorn i dessa förkylnings- och influensatider! Jag håller oxå kontakt med många via datorn - en himla fiffig uppfinning!

Ha det så bra du kan!Jag beundrar dig - du orkar skriva och berätta och det är bra! Tänker på dig!

Kram

2009-09-04 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0