Lördag 5 September

Hej alla vilket väder verkar som vi får allt regn som inte kommit under sommaren det kommer nu. Tack alla som skriver till mej. Camillas lillflicka Mindra fick en ny säng igår som hon kan kliva ur själv, men hon hade sovit bra inatt.
Magda o Mats har tur som är borta den här regnperioden. Inatt har jag sovit i nästan 5,5 timme då får jag inte klaga. Och jag mår ändå riktigt bra under omständigheterna,Men nog vore det kul om solen kunde titta fram man blir piggare, hör på vädret vi verkar få regn i morgon oxå, så vi får nog vänta på solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu lyser solen. Allt känns lite bättre när den visar sig en stund. Förutom att man ser smutsiga fönster o dammråttor så tydligt.Det finns nog fördelar med regn oxå. Sköt om dig o om jag kan hjälpa dig med något så vet du att det är bara att ringa. Kram Gunhild

2009-09-05 @ 11:59:13
Postat av: magda

Ja vi har tur som ar borta nu men trakigt att komma hem tills trist vader. Hoppas allt gar bra nar du gor din andra behandling. Vi har kopt er en present igent speciellt men na gott. Ska kopa oss sjalv det. halsa till pappa.

2009-09-05 @ 17:11:55
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0