Måndag 14 September

Godmorgon alla. Magda förstod varför vi inte talade om att jag blev inlagd på sjukhuset, det var skönt, så då är det bara att vänta på kallelse för cellbehandling. Och hoppas att det går bättre den här gången. Skojade med sköterskerna på  lung avdelningendet låg två äldre tanter på samma sal så dom hjälpte dom att tvätta sig, en sköterska frågade om jag klarade mej själv, så jag svarade att det gick bra, bara jag fick hjälp när jag skulle föna håret, först tittade hon på mej sen förstod hon att jag skojade. Tyckte jag var riktigt rolig.

Kommentarer
Postat av: sandra

måste vara jobbigt att få cancer, men du tar det väldigt bra. och det är roligt att du kan skämta om det, för det finns vissa som bara deppar ihop!

kämpa vidare kram

2009-10-01 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0