Söndag13 September

Hej alla har inte velat eller kunnat skriva med omtanke för magda. I måndags tog jag prover inför cellbehandlingen på tisdag, kl 12.00 på måndag ringer dom från sunderbyn det blir ingen cellbehandling utan jag fick åka in omgående till sunderbyn. Dåligt blodvärde 84, en infektionsänka på 400. så jag har legat där till fredag men redan onsdag var sänkan nere på 90 innan torsdag var den på 40. fick penecelinet intravenöst så jag svarade bra på den. fick ta en lungröntgen hade en inflamation på lungan-

 Vi kom överens att magda inte skulle få veta ngt hon skulle inte behöva gå en  hel vecka och oroa sig för mej för hon hade inte kunnat göra ngt varför skulle hon behöva fundera över hur jag mådde magda det var med omtanka vi hemlighöll det. Men dom tyckte jag såg så otroligt pigg ut med den sänkan ,till och med läkarna var förvånad.
Så jag har bett alla som vetat om det att inte skriva om det eller säga till någon annan, Kan du tänka dej att Isolde o Mattias var och hälsade på och  hon lovade att inte skriva någonting man kan lita på henne hon är så förståndig.
Så jag hoppas att du inte blir sur utan förstår varför du inte fick veta ngt och nu är jag hemma, får kallelse för nästa cellbehandling.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte är hon sur över det, så ska du inte tänka mamma. Nog förstår hon att ni inte ville oroa henne under deras semester. Ska bli trevligt att komma hem imorgon, jag frågade Magda om hon också ville följa med upp och det skulle hon göra.

2009-09-13 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0