Torsdag 24 September

Hej alla igår var jag till sunderbyn och fick min andra cellbehandling, hoppas att den har tagit bra men nu gäller det att passa sig från förkylda personer hur det nu ska gå till i dessa tider.Ska tillbaka om tre veckor, och då blir det en ny lungröntgen och man får hoppas att det har blivit bättre. innan cellbehandlingen börjar dom med att ge medel mot illamående hoppas jag tillhör den grupp som slipper att må så dåligt.har även egna tabletter att ta.

Dagen före behandling, behandlingsdagen och dagen efter så måste jag ta 8 tabletter Betapred morgon o kväll sen återgå till min låga dos det är för att förhindra så mycket biverkningar och då  sover  jag inte, skakis igen och sämre att gå. hoppas det går fort ur kroppen för det är jättejobbigt med denna cortison.

Kommentarer
Postat av: birgitta

jag är så tacksam att jag fått möta dej,,för du är speciell och värdefull för mej,,saknar dej,,,

2009-09-24 @ 21:04:25
URL: http://beritledin.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag håller verkligen tummarna att du slipper influensan. Men på vår skola och dagis är det färre barn som är sjuka än vad det brukar vara den här tiden. Kanske är det vårt ihärdiga spritande som ger resultat. Bara man inte sätts i brand. Allt ska man då tänka på... Lycka till med allt du får genomgå!

2009-09-25 @ 22:34:07
Postat av: Ann--sofie

Hej Berit!

Tänker på dej varje dag,har följt din blogg och du är helt suverän på att skriva. Det är tyvärr inte jag, men här kommer några rader. Är lite snuvig men ej något mer. På arbetet är det som vanligt vi förbereder för att ha Höstfest/annhörigträff den 7/10. Hemma hos oss är det fullt upp med älgjakt, båda hundarna måste få vara ute. Alice (valpen) har tydligen talang,bland dom första dagarna hon var ut fick hon se en stor älgtjur och hon efter men lyckades inte hinna med. Idag ska jag ut på gården och göra höst. Håller alla tummar för dej!

KRAM/Ann-sofie

2009-09-26 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0